Sunday, August 2, 2009

TASIK KENYIR

antara pemandangan ke air terjun


we were sailing going to waterfall


pemandangan yg sgt best d air terjun sg???? (sori name sg pn da lupe da)


anak gajah n ibu gajah (apetah name gajah² neh lupe lak den)


comey tol la ank gajah nie...jinak yg amat...so sweet


last destination santuari gajah
(penat seh...tah smpi ke mana² kami neh dahsyat kannn)


alhamdulillah smlm kul 4.02pm aku selamat sampai d teratak ku...
setelah 32 jam aku meninggalkan kediaman ku itu...
ke mana aku menghilang???
ke mana lg...
ke TASIK KENYIR...

apa tujuan ku ke sane???
dijemput oleh en suhairi dan cik fara nor asmira untuk mengikuti FAMILY DAYS AKUATROOPERS...

perasaan setelah meninggalkan kediaman selama 32 jam???
berbaloi dengan RM130.00
kenapa???
mendekatkan diri dengan kurniaan-NYA dan mengeratkan silaturahim antara kawan²..
dengan kata lain???
kagum yang teramat sangat dengan keindahan ciptaan-NYA...dan mensyukuri nikmat yang diberi setelah 22 tahun 11 bulan hidup di BUMI-NYA & kenal + rapat ngan kawan² seangkatan dari PTJ yg lain yg berkhidmat d sekitar tempat keje...
so skrg kita layannnnnnn picca² yg bg aku best la gak...
kenangan bersama akuatroopers d tasik kenyir...

setelah sekian lama aku memerap enteri ini akhrnya berjaya juga aku post kn pada hari ini 16.08.2009...huhuhu...why its take time for me to posted this entry???bcoz im very bz lately...

No comments:

Post a Comment